Monday, September 8, 2014

Imbas kembali..

Salam...

Hai agaknya dah bersawang blog ini...hari ni rasa nak share sesuatu..Memang agak terlalu lama tidak mengarang apa2 di sini..hari ini 9/9/2014 satu tarikh yang membuatkan diri ini bergelar sebagai seorang isteri kepada seorang lelaki.. Hari ini juga merupakan satu sejarah terlakar dalam hidup seorang perempuan yang telah pun bergelar seorang ibu..hari ini genap 3 tahun usia perkahwinan ku, dan selama 3 tahun ini juga la pelbagai, dugaan, ujian dan cabaran yang datang dalam melayari kehidupan berumah tangga..

Huhuhu..rasa cam formal sangat cerita kat atas tu..hehehe..sebenarnya hari ni ju'a nak share ape yang ju'a rasa..hehe..maklumlah hari ni hari yang bersejarah dalam hidup ju'a..sebagai seorg isteri mestilah nak sesuatu yang terbaik dalam kehidupan keluarganya kan??? cam tu la yang jua rs.. Apa yang ju'a pohon dan doa, moga Allah kurniakan kesihatan yang baik, kesejahteraan dan keberkatan dalam kehidupan, anak-anak yang soleh dan solehah, dapat berbakti pada keluarga, dapat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ank, isteri, dan ibu, dimurahkan rezeki dan yang paling utama sekali diberikan kelapangan dalam menjalankan amanah dan ibadah kepada Allah.. =)... Moga Allah memberikan hidayah dan petunjukNya dalam meniti kehidupan..

Hari ni juga, ju'a rasa nk share la gambar2 insan yang sentiasa memberikan sokongan dan dorongan untuk terus berjaya dalam apa jua yang ju'a buat dan mereka2 ini la yang sentiasa mengembirakan ju'a selamanya.. =)

Ok..jom layan gambar...


My Family..
Ternganga anak ibu masa ni..terkejut tgk flash..hehehe

 Penawar hati ibu dan abah..bile letih tgk muka chintahati ni, mesti hilang semuanya.. =)

 My hero..my apak..love u.. =)

My super mum.. love u till Jannah mak..

 My Sporting Mum In Law... love u mak..

 My Super Hero..The Only One.. always miss u n love u till Jannah.. masa hari pernikahan kami (9/9/11)

My lil bro..love u bro..

  Our Family..

We n mak

Penyejuk mata, penyejuk hati.. Nyawa..Jantung Hati.. <3>


Saya Sayang Keluarga Saya....Merekalah segalanya bagiku..tiada siapa mampu mengantikan mereka..semoga Allah terus merahmati keluarga ini..amin..=) SAYA SAYANG KELUARGA SAYA..

Ok, tata...nanti sambung cite lain lak kat entry yang akan datang ok...tata..tq sebab sudi baca..=)

No comments:

Post a Comment