Thursday, July 18, 2013

Ammar Mikhail..

Salam.. hai semua..cik nak kongsi beberapa gambar My Ammar Mikhail...cik malas nak bercerita panjang2..uolls layan gambar je la ek..

hari pertama kelahiran Ammar Mikhail


Hari ke 4


Saya dh seminggu ibu..=)


Kini saya dah sebulan

bambam x saya? 

Yeayy sy dah botak..saya dah masuk 2 bulan...=)


Happy kepala dah xde rambut..hehehe

Yes!!! berjaya jugak...

Saya nampak pink la ibu..hehehe

Senyum...

Ibu, nape saya comot ni??? ala x comey la...

Ibu lambat lg ke org tu nak antar makan ni? mikhail dh lapar ni...

Gembira dapat berdiri..

Bubble...

Ala atok xyah la pegang mikhail, mikhail nak jalan ni... (ada gaya model x?) kihkihkih



Ketika Majlis Aqiqah dan cukur jambol sy..=)



saya yang suka nganga..hehehehe

habis dah.. tq sudi layan gambar mikhail...nnt mikhail mintak ibu cite tentang mikhail lak ek..tata semua..=)


No comments:

Post a Comment